huenderues

Köszöntjük új támogatónkat a RAUCH Hungária Kft-t

Találatok: 764

Ezúton is köszönti az SOS Gyermek Alapítvány Kuratóriuma az új támogatónkat a RAUCH Hungária Kft-t.

Yippy pezsgő szőlőA RAUCH filozófiája:

KÖZÉPPONTBAN AZ EMBER

A siker kulcsa vásárlóink kezében van. Minden erőnkkel arra koncentrálunk, hogy célcsoportunk kívánságait figyelemmel kísérjük, igényeit felismerjük és kielégítsük. Célunk nem csupán az, hogy fogyasztóink elégedettek legyenek, hanem igyekszünk lenyűgözni őket.

A PIACI TRENDEK FOLYAMATOS FIGYELEMMEL KÍSÉRÉSE

Együtt élni, együtt gondolkodni, átérezni, és előre látni a piacon történő változásokat. Pontos és állandó piackutatás a jövőnk záloga. Így tudjuk meg fogyasztóink igényeit, s megvalósítani azt, hogy termékeink igazodjanak elvárásaihoz. Ez hosszú távú sikerünk egyik kulcsa.

A MINŐSÉG GARANTÁLJA FOGYASZTÓINK HŰSÉGÉT

„Első benyomás keltésére nincs még egy lehetőség" - ahogy azt a jól ismert mondás tartja. Ennek szellemében jelmondatunk a következő: csúcsminőség vállalatunk működésének minden területén: a gyümölcs frissességétől, minőségétől kezdve a termelésen és csomagoláson át egészen az értékesítésig. Ugyanezek a minőségi elvárások érvényesülnek a szervezetben is a cégvezetéstől kezdve a telefonközponton át, a raktári dolgozókig. Piacvezető szerep a csúcsminőségre való törekvés igényével!

A DOLGOZÓK A VÁLLALAT MOTORJAI

Munkatársainkat folyamatosan képezzük, hogy a változó fogyasztói és piaci kihívásoknak a legmagasabb színvonalon tudjunk megfelelni.

NÖVEKEDÉS FEJLESZTÉSSEL

Innovációs képességünk, és mind szélesebb körű technológiai fejlesztéseink stratégiai fejlődésünk bázisát képezik, s hosszú távon ez sikerünk záloga. A termékválasztékban, technológiában, és csomagolásban megvalósított újítások új szegmenseket, nagyobb lehetőségeket teremtenek, nagyobb piaci potenciált biztosítanak számunkra.

AMÍG EGY MÁRKÁBÓL VILÁGMÁRKA LESZ

Termék és márka. A két fogalom közötti távolság az, ami megkülönbözteti az egyszerű gyümölcsleveket a valódi, magasabb szintű, jó minőségű gyümölcslevektől. Nemzetközileg azonosan pozicionált és egységesen kommunikált márkáinkkal befolyásoljuk a piaci trendek alakulását; olyan érzéseket kapcsolunk termékeinkhez, amellyel fogyasztóink azonosulni tudnak. A nemzetköziség jelenti az utat, és a jövőt számunkra.

VEVŐKAPCSOLAT ÉS PARTNERKAPCSOLAT

Üzleti partnereinkkel szorosan együttműködve közösen igyekszünk kihasználni e növekvő és innovatív piacban rejlő lehetőségeket.

(forrás: https://www.rauch.cc/hu/rolunk/a-vallalat-filozofiaja/)